Дропшиппінг: як відрити магазин одягу без вкладень


Бажання відкрити власний бізнес на продажі одягу є у багатьох, але коштів для початкових вкладень часто не вистачає. Оптимальний варіант для таких підприємців — почати продавати в інтернеті через дропшипінг. У цьому матеріалі розповімо:

 

  • Що таке дропшиппінг;
  • Приклад роботи за цією моделлю;
  • Чим він вигідний виробникам і підприємцям;
  • Які нюанси потрібно врахувати на "старті".

 

все про Дропшиппінг: як відкрити магазин одягу без вкладень

Що таке дропшиппінг


Буквальне значення dropshipping - "пряме постачання". Ми говоритимемо про лаконічне і просте визначення:

 

Дропшиппінг - бізнес-модель, яка будується на партнерських відносинах постачальника/виробника і підприємця. Виробник надає товар на реалізацію без попередньої передоплати.

 

Дропшиппер - людина, яка на певних умовах отримує можливість знаходити клієнтів. Виробник, своєю чергою, відповідає за постачання товару. Зазвичай це відбувається за таким сценарієм.

Дропшиппінг

Приклад роботи через дропшипінг

 

  1. Підприємець зв'язується з виробником, якому цікавий дропшиппінг, знайомиться з умовами та починає співпрацю.
  2. Потім бізнесмен може використовувати будь-які рекламні інструменти для залучення клієнтів: сторінки в соціальних мережах, портали з продажу товарів, власний інтернет-магазин.
  3. Дропшиппер знаходить клієнтів, отримує передоплату за обрану модель одягу. Зазвичай дропшиперу віддають товар за спеціальною ціною, нижчою за роздрібну.
  4. Виробник отримує оплату за товар і дані для поштового пересилання. Відправляє товар кінцевому клієнту.
  5. Дропшиппер заробляє на різниці між ціною, яку він встановив, і вартістю товару у виробника за спецпрайсом для партнерів.

 

Вигоди дропшиппінгу для виробника і підприємця


Бізнес-модель "прямого постачання" однаково вигідна обом сторонам. Розглянемо докладніше вигоди для виробника:

 

  • немає витрат на рекламу, за рахунок чого нижча ціна для партнера;
  • поширення продукції та просування власного бренду;
  • формування лояльності та довіри до бренду одягу;
  • уся комунікація з клієнтом проходить через дропшипера.


Що отримує підприємець або інтернет-магазин:

 

  • товар без передоплати і серйозних ризиків;
  • можливість відкрити власний бізнес без вкладень;
  • формування бази постійних клієнтів;
  • чесний і гідний заробіток, який безпосередньо залежить від трудовитрат.


Що потрібно врахувати дропшиперу


Не варто сприймати дропшиппінг як щось дивне і складне. Наприклад, серед партнерів Waukeen Style є досить багато партнерів, які почали з самого "0". Вони продавали через соціальні мережі, потім створили власний інтернет-магазин, розширювали асортимент, отримували постійних клієнтів.

 

Щоб домогтися успіху в дропшипінгу, потрібно врахувати низку нюансів:

 

  1. Знайдіть надійних партнерів. Оптимальний варіант - працювати з виробником, щоб отримати максимально вигідні ціни.
  2. Використовуйте власні сторінки в соціальних мережах, якщо немає ресурсів на послуги фахівців і розробку сайту.
  3. Зареєструйтеся в Instagram, Facebook, на місцевих форумах і пропонуйте асортимент там.
  4. Попросіть у виробника якісні фотографії товарів та актуальну наявність одягу на складі.
  5. Створюйте цікаві та "людські" описи для товарів, намагайтеся допомогти потенційному клієнту зробити вибір.
  6. Не поспішайте витрачати зароблені гроші. Набагато вигідніше вкласти їх у просування власної сторінки, створення сайту, формування власного бізнесу.
  7. Підтримуйте стосунки зі своїми клієнтами, просіть їх залишати відгуки та рекомендувати вас друзям.


Використовуйте ці поради. Якщо у вас є корисні рекомендації та ідеї, які можуть покращити наш матеріал, напишіть у коментарях. Ми обов'язково зазначимо, що це ваша порада.