Продажі одягу в Instagram для початківців


Популярність Instagram вже давно не потрібно доводити - 12,8 мільярдів активних користувачів на місяць по всьому світу. У СНД соцмережею активно користуються не тільки любителі красивих зображень і глянцю, а й люди, готові до онлайн-покупок. Розповідаємо, як продавати цим людям одяг, що врахувати і з чого почати.

З чого почати продажі одягу в Instagram

 

З чого почати продажі одягу в Instagram


Банально звучить, але кожен 3 підприємець-початківець рахує прибуток, думає про рекламу, але не займається партнерськими відносинами з постачальниками. Якщо ви самі не випускаєте продукцію, варто знайти надійних партнерів. Підемо по порядку:

 

  1. Знайдіть постачальника або виробника, який пропонує одяг оптом без рядів або з мінімальною кількістю одиниць. Так ви зможете мінімізувати ризики і купувати більше тих розмірів, які можете продати. Наприклад, купити пальто моделі "Х" у 3 розмірах S, 2-х розмірах - M і лише одному - L.
  2. Якщо поки що не готові вкладати гроші в купівлю одягу у виробника, знайдіть компанії, що працюють за дропшипінгом. Ви зможете знаходити клієнтів в Instagram, отримувати від них передоплату, перераховувати виробнику і передавати логістику на нього. Детальніше про дропшиппінг ми писали в статті "Дропшиппінг: як відрити магазин одягу без вкладень".
  3. Коли впевнені на 101%, де і на яких умовах візьмете товар, переходьте до створення акаунта в Instagram і всіх налаштувань для роботи. Вам знадобиться сучасний смартфон, актуальний номер або кілька для робочих дзвінків, середній ноутбук для роботи з наповненням профілю.

Оформлення акаунта для продажу одягу


Оформлення акаунта для продажу одягу


Інтерфейс Instagram досить зрозумілий, але розрахований спочатку на пересічного користувача. Але ви швидко розберетеся з нескладними порадами:

Створіть акаунт і придумайте ім'я, яке легко вписати в пошуку або запам'ятати. Назва магазину "horoshayaodezhda_2017" буде виглядати не дуже переконливо, та й запам'ятається складніше, ніж "godno_modno" або образний бренд "mellisandra".
Заповніть усі поля інформації, доступні в профілі: пошту, контактний телефон, короткий опис з перевагами магазину (швидка доставка, асортимент, акції, можливість обміну розміру).
Використовуйте просте, але яскраве фото профілю, щоб воно запам'ятовувалося користувачам і виділялося на тлі інших сторінок.
Налаштуйте зв'язок облікового запису зі сторінкою у Facebook - це не тільки захід безпеки, а й можливості для подальшого розвитку продажу одягу в майбутньому.
Використовуйте стильні, живі фотографії одягу, показуйте моделей у природних ситуаціях, а не тільки на однотонному тлі в студії.
Користувачі Instagram люблять атмосферні кадри та історії. Розмовляйте зі своєю аудиторією - розкажіть щось просте і цікаве про виробника, опишіть життєву ситуацію, в якій теплий пуховик відмінно виручить або доповнить образ.
Переведіть свій акаунт у режим бізнес-акаунта, щоб відстежувати статистику і всі зміни профілю. Так ви зможете зрозуміти, які публікації набирають більше коментарів, які фото або тексти навпаки не працюють для вас.


Використовуйте ці поради, щоб почати свій шлях в інтернет-продажах одягу. Якщо виникнуть додаткові запитання, сміливо ставте їх у коментарях. Ми постараємося максимально швидко відповісти або доповнити цей матеріал.