Як продавати одяг через Інтернет


Одне з ключових заперечень потенційних клієнтів інтернет-магазинів одягу — боязнь помилитися з розмірами. Одяг може "не сісти", виявитися не таким як на фото тощо. Страхи людей цілком розумні й очевидні, але власники інтернет-майданчиків можуть частково усунути їх.

 

У цьому матеріалі команда швейного підприємства Waukeen поділилася порадами, що допоможуть вирішити одразу кілька проблем:

 

  • збільшити рівень лояльності клієнтів;
  • налагодити комунікацію з цільовою аудиторією;
  • поліпшити позиції інтернет-магазину в пошукових системах;
  • збільшити продажі та середній чек клієнта.

 

Як поліпшити сайт інтернет-магазину


Спочатку проаналізуйте власний сайт на зручність для потенційних клієнтів. Вам потрібно добре уявляти, хто ваша аудиторія: вік, уподобання, стиль життя тощо. Коли ви матимете ці дані, ви зможете покращити такі елементи:

 

Фото товару. Зробіть їх максимально реалістичними та якісними. Якщо продаєте стильні купальники — на фото мають бути молоді дівчата, тематичні об'єкти, види біля басейну. Якщо йдеться про куртки та плащі, можна зробити фотосесію на вулиці з моделями, що представляють цільову аудиторію.

 

Описи. Ніхто не хоче читати нудні тексти та технічні характеристики. Говоріть не технічною мовою, а зрозумілою вашій аудиторії. Опишіть, наскільки куртка зручна, уточніть, на яку температуру вона розрахована, до якого стилю одягу підходить. Допоможіть клієнту визначитися з вибором завдяки корисним підказкам.

 

Розміри. Часто інтернет-магазини використовують для продажу єдину розмірну сітку або прості вказівки S, M, L, XL. Кожен виробник використовує свої розміри, орієнтується на свої уявлення про еталон точності. Переконайтеся, що розмірна сітка відповідає конкретному товару і розмістіть її в описі. Можна зробити таблицю, за якою клієнт може легко вдома визначити "свій" розмір на прикладі обраної одиниці.

 

Як збільшити продажі інтернет-магазину

Як збільшити продажі інтернет-магазину за рахунок консультацій


Здивувати клієнтів онлайн-чатом або можливістю замовити зворотний дзвінок уже складно. Але лише одиниці інтернет-магазинів використовують цей інструмент на 100%. Щоб не втрачати клієнтів і збільшувати продажі одягу через Інтернет, потрібно дотримуватися таких порад:

 

  1. Онлайн-чат і замовлення зворотного дзвінка мають коректно працювати на будь-яких пристроях — комп'ютерах, ноутбуках, планшетах, смартфонах. Якщо понад 60% клієнтів звертається через смартфон, переконайтеся в тому, що заповнення заявки та чат коректно відображаються і працюють на всіх мобільних (від бюджетного смартфона на Android до останньої версії iPhone).
  2. Менеджер має бути на зв'язку в робочий час. Що швидше ваш співробітник відповідає на запити користувачів, то більше шансів, що угода буде успішною. Можливо, людина просто не знайшла таблицю розмірів, менеджер вкаже посилання і допоможе користувачеві оформити замовлення.
  3. Оператор чату і колл-центру повинні відштовхуватися від прагнення "допомогти клієнту", а не просто продати товар. Люди відчувають, коли їм щось "впарюють". Ще краще вони відчувають і цінують щире бажання допомогти, навіть якщо ваш товар дорожчий, ніж у конкурентів.
  4. Форма заявки, замовлення зворотного дзвінка, онлайн-чат не повинні перетворюватися на нескінченну анкету. Не намагайтеся дізнатися про клієнта все й одразу. Що більше полів для заповнення, то більше потенційних клієнтів "відпадає" на певному етапі. Часом достатньо лише імені та телефону або імені та В майбутньому ви зможете дізнатися інформацію, що цікавить, у листі або телефоном.
  5. Обіцяйте менше — робіть більше. Краще сказати, що ви уточните інформацію і зателефонуєте за годину, зателефонувавши за 15 хвилин, ніж навпаки. Перевершуйте очікування потенційних клієнтів — вони будуть приємно здивовані. Якщо ви не можете прийняти рішення, зверніться до керівництва, знайдіть підхід у нестандартній ситуації. Не потрібно відповідати просто "Ми не доставляємо цією службою, не приймаємо платежі через цей банк".

 

Перевірте, чи всі рекомендації ви використовуєте у своєму інтернет-магазині. Якщо ви будете дотримуватися цих порад, то вже через 2-4 тижні зможете відчути поліпшення як у продажах, так і в повторних зверненнях клієнтів.

Якщо стаття була корисна, поділіться нею з друзями в соціальних мережах, допоможіть їм поліпшити свій бізнес!