Обмін або повернення здійснюється відповідно до закону України.
Повернути товар належної якості або обміняти на аналогічний чи іншу модель можливо у випадках, встановлених Законом України "Про захист прав споживачів":
- виробу немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню, встановленому Кабінетом Міністрів України;
- товар не використовувався, збережено його споживчі властивості та товарний вигляд (відсутні сліди експлуатації, наявність оригінальної, не пошкодженої упаковки та ярликів); Після огляду та оплати товару на Пошті, товар вважається таким, що був у використанні.
- з моменту придбання товару минуло менше 14 днів;
- товарний чек або документ, що підтверджують придбання товару.
Для оформлення обміну або повернення Вам необхідно:
- Зв'язатися з продавцем за телефоном або електронною поштою вказаною на даному сайті
- Вказати причину повернення, за необхідності додати фото товару
- Скомплектувати повернення, яке складається з:
- товару належної якості
4. Повернення має бути без післяплати та здійснюється за рахунок покупця
5. Повернення грошових коштів покупцеві на платіжну картку здійснюється протягом 4-х робочих днів з моменту отримання повернення на склад і схвалення повернення.
Примітка: Пошта для зв'язку з питання обміну та повернення [email protected]