7 порад для поліпшення продажів в інтернет-магазині одягу


Невеликі, на перший погляд, зміни на сайті часто дають змогу підвищити продажі на 10-30%. Вони можуть стосуватися описів, зручності, швидкості завантаження, дизайну сайту. У цій статті поділимося 7 порадами про те, як збільшити продажі одягу в інтернет-магазині.

 

Порада №1. Детальні описи товарів

Користувачі часто не наважуються на покупку через дефіцит інформації. Переконайтеся, що у вас точно вказані всі розміри, є таблиця, яка детально описує вашу сітку. Детально розпишіть усю інформацію про матеріали та особливості моделі.

 

Порада №2. Якість фотографій

Для продажу одягу в інтернеті один з ключових чинників - наскільки привабливо виглядає товар. Зробіть професійну фотосесію з моделлю або попросіть якісні фотографії у постачальника, якщо працюєте за дропшипінгом.

 

Порада №3. Підключайте соціальний доказ

Додайте на сторінку товару реальні відгуки користувачів або можливість виставляти оцінки. Це допомагає іншим користувачам зважитися. Якщо товар рекомендують, значить він сподобався іншим, таким самим людям. Дослідження показують, що понад 70% покупців у мережі орієнтуються саме на рекомендації інших покупців.

 

Порада №4. Додайте схожі товари

Іноді користувач сумнівається і хоче порівняти одяг з іншими моделями. На сторінці товару можна додати блок "З цим товаром часто купують" або "Схожі товари". Так люди зможуть зробити усвідомлений вибір або замовити додаткові речі - наприклад, до зимової куртки додати ще шарф і шапку.

 

Порада №5. Мотивуйте до покупки

Акційні пропозиції та купони навіть на невелику знижку дозволяють краще залучити користувача. Запропонуйте людині знижку в 50-100 грн на першу покупку, зробіть безкоштовну доставку на перше замовлення тощо.

 

Порада №6: Допомагайте з вибором

Підключивши онлайн-чат і віджет зворотного дзвінка, ви можете бути на зв'язку з користувачем і швидко відповісти на запитання. Якщо людина не отримає відповідь на своє запитання "тут і зараз", вона навряд чи зателефонує вам самостійно.

 

Порада №7. Зробіть доступне повернення товару

Купівля одягу супроводжується найсерйознішим страхом - "не підійде або не сяде". Щоб зняти це заперечення і залучити більше покупців, зробіть доступну і просту систему повернення. Альтернативний варіант - оплата при отриманні. Людина приходить на "Нову пошту", міряє одяг, якщо підійшов - оплатила, якщо ні - повернула або замовила інший розмір.

 

Використовуйте ці прості поради, щоб збільшити продажі інтернет-магазину протягом перших 2 тижнів.