Як підвищити продажі одягу в соціальних мережах


Стратегія продажів у соціальних мережах змінилася за останні кілька років. Раніше створювалися лендингові сторінки з рекламою, які приносили конверсію всього 10%, зараз основний акцент робиться на спілкування з аудиторією. Розповімо, як підвищити продажі в соціальних мережах і залучити більше покупців.

 

Продажі в інтернет-магазинах зросли на 16% за останній рік. Більшість людей здійснюють покупки на таких майданчиках як Facebook і Instagram - 35.1 млн. користувачів. У просуванні сторінки, основну увагу слід приділити комунікації з потенційними клієнтами.

 

Як підвищити продажі одягу в соціальних мережах

 

  • Мотивувати через конкурси, розіграші, репости за подарунок - найкращий спосіб дати користувачам відчути потребу досягнення мети й бажання володіти продуктом.
  • Говоріть про цінності, доносьте до аудиторії ваші цінності, використовуйте асоціації та символічну форму.
  • Створіть авторитет — підносьте ваш товар через авторитетних людей, з якими він може асоціюватися. Публікуйте відгуки, звертайтеся до людей із компетентною думкою.
  • Створіть ажіотаж, розкажіть про ваших шанувальників і їхню любов до продукту. Слідкуйте і пишіть пости про актуальні новини та тренди, будьте в темі.
  • Виберіть напрямок розвитку. Визначтеся, ви хочете створити щось масове та об'єднати людей або персональне із сегмента преміум.

 

Шлях до збільшення продажів складається з 5 етапів:

 

  • Будьте простішими та доступнішими

Показуйте свою небайдужість і прагніть бути причетними до болів і радощів вашої аудиторії. Відповідайте на поширені запитання, робіть опитування про потреби клієнтів.

 

  • Обмеження, як мотиватор покупки

Великий асортимент - це завжди плюс, але тільки обмеження і останній шанс роздобути продукт підвищує до нього інтерес. Створюйте продаж лімітованих серій і продуктів. Влаштовуйте знижки на певну кількість одиниць, під приводом, що завтра ціна буде вищою.

 

  • Дивуйте свою аудиторію

Ефект несподіванки теж чудовий спосіб утримати та зацікавити публіку. Створюйте раптові знижки, конкурси, ефіри, даруйте подарунки.

 

  • Користуйтеся безкоштовним просуванням

Обмінюйтеся рекламними послугами з іншими продавцями або запропонуйте блогерам за бартером прорекламувати продукт. Проводьте розіграші за підписку, коментарі або лайки, так у вас розшириться аудиторія і попит на товар.

 

  • Продумуйте контент

Застосовуйте всі сервіси майданчика, на якому продаєте. Якщо це Instagram, користуйтеся сторіс, прямими трансляціями, відео та фото контентом. Наповнюйте сторінку тільки якісними і яскравими фото з цінним посилом для глядачів.

 

План дій з розкрутки соціальних мереж:

 

  •       Шукати та готувати якісний контент.
  •       Моніторити та швидко відповідати на запитання клієнтів.
  •       Розписувати переваги продукту та його користь.
  •       Надати максимальну кількість каналів зв'язку.
  •       Влаштовувати акції та дарувати подарунки, проводити конкурси.


Максимально позитивно налаштуйте аудиторію за рахунок засобів комунікації, користуйтеся трендовими новинками. Працюйте разом з іншими інфлюенсерами та блогерами, враховуйте дрібниці та потреби клієнтів щодня.