Як правильно влаштовувати акції на продаж одягу
Правильно організована і продумана акція — одна з головних складових грамотної маркетингової стратегії. На перший погляд може здатися, що, знижуючи вартість товару, продавець втрачає прибуток, але це не так. Знижки та акції сприяють збільшенню прибутку і розвитку бізнесу в цілому.
Придумайте привід для акції
Перш ніж влаштовувати акції та пропонувати клієнтам знижки, придумайте привід і обґрунтуйте покупцям, з чого така щедрість. Тому що покупців може насторожити акція і вони подумають, що товар неякісний і його намагаються швидше продати. В одязі це зробити простіше, приводом може бути зміна колекції, закінчення сезону або просто акція з приводу оновлення колекції, а також традиційні свята.
Умови проведення розіграшу
Намагайтеся уникати порожніх обіцянок і нічого не значущих фраз на кшталт "Спец пропозиція". Будьте максимально конкретними, донесіть до покупців умови акції дохідливо, щоб вони розуміли, що від них вимагається для отримання заповітного призу. Не забувайте вказувати терміни проведення, місце і час оголошення результатів, якщо такі будуть.
Створіть відчуття дефіциту
Вкажіть, що акція діє тільки обмежену кількість часу і на певні товари, які можуть закінчитися в будь-який момент. Створіть відчуття, що клієнти втрачають гроші, якщо не почнуть діяти просто зараз. Попит зростає, якщо пропозиція обмежена.
Збільшуйте середній чек
Запропонуйте клієнтам купити більше, щоб заощадити, наприклад, замість однієї одиниці товару взяти 3 та отримати знижку на 2-й і 3-й. Такі пропозиції створюють у клієнтів враження вигідної угоди та економії.
Подарунок за приведеного друга
Запропонуйте вже існуючим покупцям знижку або подарунок за приведеного друга. Ця акція дає змогу розширити клієнтську базу за рахунок уже наявних клієнтів, які виступають маркетологами для вашого магазину, рекомендуючи його своїм друзям.
Особливий день
Сила чорної п'ятниці відома всім, вона прийшла до нас із США і полюбилася кожному покупцеві, адже це день тотальних знижок. Ось тільки чорна п'ятниця буває тільки один день на рік. Ви можете провести експеримент і вибрати свій особливий день, в який пропонувати бонуси, знижки або безкоштовну доставку клієнтам.
Щоразу плануючи акцію, подумайте, чи буде вона відповідати інтересам вашої аудиторії. Докладіть зусиль для організації таких акцій, які спонукають клієнтів знову повертатися у ваш магазин і робити покупки.